Tijdens de receptie voor klanten en relaties ter ere van de opening van ons nieuwe kantoor heeft Iwan van Heeswijk, oprichter en algemeen directeur van Rubix, het vernieuwde logo onthuld. Dit vernieuwde logo is wat slanker uitgevoerd dan het vorige en tevens is het kleurverloop en kleurgebruik aangepast. Dit met dank aan Dikke Huisstijl die dit uitermate snel en professioneel voor ons hebben verzorgd. Deze opfrisbeurt komt samen met het aanpassen van de website waarop met name beter en duidelijker is beschreven wat Rubix allemaal kan en doet. Dit door onze propositie verder onder te verdelen in onze diensten, die ons het menu-item ‘Ons aanbod’ te vinden zijn, en onze expertise.

‘Omdat we veel meer doen en kunnen dan voorheen op onze site lezen was, hebben we tot deze aanpassing besloten’, zegt Fabian Janssen, commercieel directeur bij Rubix. Om daaraan toe te voegen: ‘de markt rondom digitalisering en het belang van integratie als specialiteit daarbinnen, komt nu ook op onze site meer tot uiting. Iets wat onze klanten en prospects hopelijk zullen aanspreken, want hierin geven we ook onze mening en visie op de verschillende trends in de markt.’ De vernieuwde site is te vinden onder de vertrouwde adres, namelijk www.rubix.nl.

Houd jij je kennis graag up to date?

Mis niets meer van onze kennisdocumenten, events, blogs en cases: ontvang als eerste het laatste nieuws in je inbox!

Fijn dat we je op de hoogte mogen houden!