We zijn aan het groeien! Niet alleen in wat we doen en bij wie (gave cases bij Nederlandse toporganisaties zoals ProRail, PostNL, Rabobank en Schiphol) en met hoeveel medewerkers (inmiddels bijna 80 integratie en migratie experts), maar ook in hoe en waar we dat uitdragen. Om onze strategische PR en marketing-inspanningen uit te breiden en te versnellen, zijn we een samenwerkingsverband gestart met het Amsterdamse TECH PR- en marketingbureau Lubbers De Jong. We zijn erg verheugd over deze samenwerking, die nu al een vliegende start kent!

Over Lubbers De Jong TECH PR

Lubbers De Jong TECH PR is een internationaal pr- en marketingbureau, gespecialiseerd in technologie en innovatie. Al meer dan 30 jaar ondersteunt het bedrijf nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven met het vergroten van hun naamsbekendheid, het versterken van hun reputatie en het realiseren van groei. Lubbers De Jong werkt onder andere voor Red Hat, Infor en Bynder, is initiatiefnemer van de Digital Transformers Awards en sponsor van zowel de Plastic Soup Foundation als de Nederlandse Data Science Prijzen. De winnaar van een Dutch PR Award maakt deel uit van het wereldwijde pr-netwerk, PR Boutiques International.

Houd jij je kennis graag up to date?

Mis niets meer van onze kennisdocumenten, events, blogs en cases: ontvang als eerste het laatste nieuws in je inbox!

Fijn dat we je op de hoogte mogen houden!